منتديات بيبو تريكه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات بيبو تريكه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
totti_10
نائب المدير
نائب المدير
totti_10

ذكر

ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟   ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 25, 2007 9:18 pm

متعب منحسه معاه جامد على الرغم من خطورته و اشتراكه فى كثير من الاهداف و تسببه لضربات جزاء للاهلى..و لكن ..
جوزيه نزله 5 دقائق فى مباراة الزمالك!! و قعده على الدكه مباراه كامله "الاتحاد اليبى"!!!! و الغريب ان جوزيه قال بالحرف فى المؤتمر الصحفى بعد مباراة الاتحاد اليبى " ان الاهلى به لاعيبه اساسيه و خطيره جدا مثل بركات و تريكه و فلافيو و متعب"!!!!! ..طب ما انت اهه يا جوزيه عارف ان متعب لاعب خطير و لا غنى عنه رغم النحس اللى مش عاوز يسيبه "بس ان شاء الله هيرجع يهدف اكتر من الاول"... انا عاوز اعرف السر اللى خلى جوزيه يركن متعب بالشكل ده؟؟؟
--هل هو بيشوقه للعب مثلا,كتأثير نفسى على اللاعب؟؟عشان ينزل الملعب و يطلع كل اللى جواه من جهد و يهدف "ان شاء الله"؟؟
--و لا هو خلاص فقد الامل فيه و هيركنه لحد ما يلاقى غيره؟؟ "مع انى استبعد ان جوزيه يكون بالعقليه دى خصوصا ان متعب لم يفقد مهارته داخل ال18 و لكن التوفيق لم يحالفه"
--و لا جوزيه شايف ان متعب مرهق بدنيا فبيريحه؟
و لا ايه السر اللى يخلى جوزيه يتعامل كده مع عماد متعب؟؟؟حد عارف او شاكك فى سبب ما؟
المدير العام
Admin
المدير العام

ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟   ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 28, 2007 4:57 am

نصيحة لمتعب

أتقرب من ربنا شوية
http://easa.ahlamontada.com

ما هو السر الخفى وراء عماد متعب ؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-